Viktig
Kjære rytter
Fra 2021 benyttter NRYF et nytt stevnesystem. HorsePro.no inneholder nå bare historiske resultater.
Nytt stevnesystem: NRYFstevne.no.
D stevne Rekrutt
Gren: | Sprang |
---|---|
Stevnenivå: | Distriktsstevne |
Fra: | 03.10.2020 |
Til: | 03.10.2020 |
Arrangør: | Hønefoss Og Ringerike Rideklubb |
Invitasjon
Hønefoss Og Ringerike Rideklubb
Inviterter til Distriktsstevne
i Sprang
D stevne Rekrutt
03.10.2020
Adresse- og kontaktinfo
Adresse
Askveien 86
Postnummer poststed
3519 HØNEFOSS
Epost
Internettside
Frister
Frister
Påmelding 29.09.2020 20:00
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 01.10.2020 00:00
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 01.10.2020 00:00
Avgifter og betaling
Betaling
Det kan betales med cash, VIPPS eller bankkort i sekreteriat. I kiosken tar vi cash og VIPPS.
Kontaktpersoner
Oppstalling og baneforhold
Oppstalling
Dagboks kr 500,-.
Bane
Konkurransearena; innendørs hvit hall 27x63m walber filtbunn. avridning innendørs rød hall 20x60m sand/filtbunn
Smittevern - hest
Melding til mattilsynet
klubben bekrefter at info om stevnet er sendt mattilsynet
Smittevernplan
[Ikke registrert]
Beredskapsplan
[Ikke registrert]
Info fra NRYF
Les mer om smittevern på rytter.no
Teknisk personell
Premiering
Premiering av alle plasserte
Anbefalt overnatting
Overnattingsinformasjon
Comfort Hotell Ringerike, Tlf. 32 17 16 20 Grand Hotell , Tlf. 32 12 27 88 Ringerike Gjestegård, Tlf. 32 12 74 20 Klækken Hotell, tlf: 32 14 14 00 Det finnes også alternativer på Airbnb
Ekstratjenester og produkt
Dagboks
500 NOK [18 totalt - 7 bestillt]
Egendefinert informasjon
VIKTIG - Korona
Vi gjør oppmerksom på følgende: Vi ber om at det forhåndsutfylles et skjema med navn på personer som skal delta/oppholde seg på området. Dette skjemaet sendes på mail til stevne@hrrk.no eller leveres i porten ved ankomst. Vi ønsker at du selv viser forside pass og vaksinasjon når du ankommer plassen. En parkeringsvakt vil ta deg imot. Betaling av klassene skjer på Vipps i sekreteriatet. Antibac vil være strategisk plassert på alle toaletter, kafe etc. Husk god håndhygiene gjennom hele dagen! Avstands regelen på 1m skal overholdes alle steder på stevneplassen. Personer som er smittet av Korona, sitter i karantene eller har symptomer kan ikke delta på arrangementet eller oppholde seg på området. Start og resultatlister vil kun være tilgjengelig på nett via Equipe. Endring av klasser skal gjøres på mail til stevne@hrrk.no. Stevnearenaen er delt opp i 5 områder. Sone 1- Parkeringen. Sone 2 - Kiosk/sekretariat, Sone 3 - avridningsbane/konkurransebane, Sone 4 - Bokser bak hvit ridehall. Mer info kommer i ryttermld og eget vedlegg
Kontakt før stevnet
All kontakt før stevnet skal skje pr mail stevne@hrrk.no.
Sekretariat
Sekretariatet vil være åpent 1/2 t før stevnestart og 1/2 t etter stevneslutt. Det er rytters ansvar å påse at alle avgifter er betalt før stevneslutt. Ref. til reglementet ang å melde på og av til stevner. Alle som melder av etter listene er lagt ut på Equipe må betale for de klassene de er meldt i. Evt etterfakturering pålegges et fakturagebyr på kr 100,- Ryttermelding og foreløpige startlister kommer ut senest torsdag kveld.
Stevneplassen
Vi gjør oppmerksom på at stevneplassen er et røykfritt området. All parkering skal være på parkeringsplasssen, hestetransport/ bil og henger til høyre når du kommer inn, og KUN personbiler til venstre. Alle hunder skal holdes i bånd. Vi oppfordrer alle til å ta opp møkk etter sin egen hest. Både på avridningsbaner og rundt ellers på anlegget.
Kafeteria
Vår kafeteria er åpen under stevnet. Det blir servert varme og kalde retter og drikker. Betaling skjer via cash og Vipps
Rytterbutikken
Rytterbutikken ligger i 2. etasje i den hvite ridehallen, over kafeteriaen. Åpent alle dager, under stevnet. Www.rytterbutikken.no

Røykfritt arrangement
Vi gjør oppmerksom på at dette er et røykfritt arrangement. Dette gjelder hele stevneområdet, også utendørs. Røyking kan kun skje på anvist røykeplass.

Klasser